תשקיעו בעיצוב מקצועי ע"י אנשי מקצוע המיומנים כדי להפיק מקסימום תועלת ממסע הפרסומי שלכם באמצעות דף נחיתה מקצועי
הגדירו מטרת דף נחיתה בצורה מדוייקת: איסוף פרטים, הרשמה לשירות / ניוזלטר, הורדת תוכנה, רכישת מוצר ועוד...
ערכו מחקר מילות מפתח וביטויים רלוונטיים לחיפוש במנועי חיפוש
הציגו ערך מיידי ויתרון יחסי שלכם במקום בולט ובצורה חד משמעית (מה מקבלים, למה דווקה אצלכם...)
תשקיעו מחשבה רבה בטקסטים – זה חייב להיות קצר, מדוייק ומזמין. תתנו תשומת לב מיוחדת לכותרות.
תניעו את הגולשים לפעולה מיידית בצורה הקלה והבולטת ביותר – טופס צור קשר מהירעם מינימום שדות למילוי,
טלפון במקום בולט, צ'אט און ליין, שיחת חינם באמצעות האתר ועוד...
עקבו ונתחו את הקמפיין הפרסומי באופן מתמיד באמצעות כלים למעקב וסטטיסטיקות