המהלך מסמן התמקדות מוגברת של אופן אייאיי בנושאי יישור (alignment), בטיחות ועיצוב ממוקד משתמש, במיוחד בתקופה שבה הבחינה הציבורית והרגולטורית של טכנולוגיות בינה מלאכותית הולכת וגוברת. על פי דיווחים ב-TechCrunch, החברה רואה באישיות המודל גורם מכריע ביצירת אמון משתמשים והטמעת הטכנולוגיה כמו שנעשה בחברות אחרות.
בעוד שהמספרים והנתונים הטכניים מאחורי מודלים של בינה מלאכותית מושכים לעיתים את תשומת הלב העיקרית, מקרה זה מדגיש היטב עד כמה ה"רכיב האנושי" – האופן שבו המודל מתקשר ומגיב – משמעותי בקביעת הצלחתו. האם נמשיך לראות שינויים דומים בצ'אטבוטים ומודלי בינה מלאכותית אחרים בעתיד? סביר להניח שכן, ככל שהחברות לומדות שטכנולוגיה מתקדמת צריכה להיות לא רק חכמה, אלא גם נעימה לשימוש.



